Értékesítési tréning

Első számú cél a bevételnövelés? A training keretein belül foglalkozunk a sikeres értékesítés útjába álló akadályok eltávolításával és konkrét megoldási alternatívákkal.

Motivációs tréning

Demotiváltak alkalmazottai? Az elbocsátás nem megoldás, hiszen az csak tovább rontja a többi munkavállaló hangulatát és teljesítményét. A motiváció hiány okának beazonosítása után olyan gyakorlati megoldásokat kínálunk, melyek a mindennapok során könnyen és eredményesen hasznosíthatók.

Vezető kiválasztás

A vezető kiválasztás folyamatát alaposan megtervezzük. A sokoldalú, többkörös szűrés után, a jelöltek erősségeit, képességeit jól megismerve tesszük meg a megbízónk által meghatározott pozícióra leginkább alkalmas két legjobb jelöltre a javaslatunkat.

Smart technológiájú munkaerő közvetítés

Skills Matching Analysis Recruitment Tool

Recruitment néven határolja el a klasszikus fejvadászattól az angol nyelv a munkaerő közvetítést, amelynek során a képzett munkaerő kiválasztása történik egy adott pozícióra. Mindenki által ismert tény, hogy a munkaerő közvetítésben ma már dominál az online munkaerő közvetítés.

A recruitment továbbfejlesztett változatával találkozhat a Smart Staff oldalán. A SMART eljárás újdonsága éppen abban rejlik, ami a hagyományos és az online munkaerő közvetítés hiánya. A hagyományos és az online önéletrajzos jelentkezés veszélye, hogy a munkaadó a kapott szakmai életrajz alapján még nem lehet biztos benne, hogy valóban arra a személyre van szüksége, ahogyan a jelentkezőnek sincs garanciája arra, hogy a hirdető cég lesz a legmegfelelőbb számára. Emiatt a sok idő ráfordítás dacára, gyakran előfordul, hogy közepes motiváltságú illetve a pozíció szempontjából közepesen megfelelő Jelölt kezd el Munkaadójánál dolgozni.

Mindenki tudja, hogy azok az információk, amelyek egy hagyományos álláshirdetésben szerepelnek, csak közelítik a Jelölt munkába lépése utáni tényleges felelősségeit.

Ugyanakkor az önéletrajzokban még mindig sok a szubjektív megközelítés és olyan alapvető paraméterek korlátozottan szerepelnek, amelyek valósághűen bemutatnák a jelentkező tényleges céljait, tulajdonságait. A klasszikus álláshirdetésekben is kevés információ található a Munkaadó gyakorlatias igényeiről, a céges kultúráról vagy a Munkaadónál gyakorolt vezetési stílusról, a Munkaadó ügyfeleiről stb. Ezt a diszkrepanciát hivatott a SMART módszer áthidalni.

A Smart Staff módszere megoldást ad arra, hogy reálisan, tényszerűen és minél inkább számszerűsítve tudja értékelni a Megbízó - saját elvárásai szerint - az ideális Jelöltet. Megbízónk sok elvesztegetett időt tud így velünk megspórolni. Az adatok mindkét fél számára csak akkor lesznek láthatóak, ha a találati arány legkevesebb 75%-os, így a legnagyobb az esély arra, hogy a munkaadó is azokból a Jelöltekből válasszon, akik a legjobban megfelelnek követelményeinek, és a munkavállaló is megtalálja álmai munkahelyét.