>

Értékesítési tréning

Első számú cél a bevételnövelés? A tréning keretein belül foglalkozunk a sikeres értékesítés útjába álló akadályok eltávolításával és konkrét megoldási alternatívákkal.

Motivációs tréning

Demotiváltak alkalmazottai? Az elbocsátás nem megoldás, hiszen az csak tovább rontja a többi munkavállaló hangulatát és teljesítményét. A motiváció hiány okának beazonosítása után olyan gyakorlati megoldásokat kínálunk, melyek a mindennapok során könnyen és eredményesen hasznosíthatók.

Motivációs tréning

 

Tudja, mennyibe kerül Önnek, ha felmond egy embere?
Tudja, mennyibe kerül Önnek, ha elbocsátja az alulteljesítő alkalmazottait?

EGY PROFI SZAKEMBER PÓTLÁSÁNAK KÖLTSÉGE 
A JELENLEGI BRUTTÓ BÉRÉNEK 6-12-SZERESE IS LEHET


Ha már elege van abból, hogy:

  • minden válasz úgy kezdődik: „Igen, de…”,
  • mindenki hárítja a felelősséget,
  • csapata és ügyfelei is a nehéz piaci helyzetre hivatkoznak,
  • emberei messze a saját képességeik alatt teljesítenek,
  • … ez a tréning Önnek és csapatának való!

 

1. Közismert, hogy a tréner személye, módszerei és tapasztalata nagyon fontos tényezői egy eredményes tréningnek.

Trénerünk több,  vállalatnál ért el jelentős sikereket értékesítési és kereskedelmi vezetőként.

12 fős sales csapat vezetőjeként találkozott és kezelt már mindenféle kifogást, rejtett motivációt mind a munkatársak, mind az üzleti partnerek részéről. Értékesítői és vezetői tapasztalatait a kollégák motiválásában és egyéni céljaiknak a vállalati célokkal való összehangolásában nap, mint nap használja, amely teljesítményük növekedéséhez vezet.

Trénerünk tranzakció-analitikusan képezte magát, melyet hatékonyan tud használni a munka világában. Emellett a Kürt Akadémián szerzett üzleti coach diplomát is.

"..... olyan típusú emberek tudják jól ellátni a feladatot, akik szinte a cég vezetőinek a helyébe képzelik bele magukat és együtt sírnak együtt nevetnek a vállalkozással. Ezt nyílván ki lehet fejezni egy jutalékos rendszerrel , de ennél sokkal több az, hogy olyan személyiségű embereket kell behozni akik tényleg akarják és szeretik ezt csinálni..."

(Weiler Péter - Habostorta.hu, Ügyvezető Igazgató)

 

 

2. Kiknek ajánljuk a SMART motivációs tréninget?

Nem csak az elbocsátás maga jár plusz költségekkel, hanem költségtényező az elbocsátott munkatárs miatt elmaradt haszon, és az új munkaerő alkalmazása, betanítása is. Ezzel nem csak időt, de pénzt is veszít a cég.

Motivációs tréningünket azoknak a vállalatoknak ajánljuk, akik számára fontos, hogy beosztottjaik a cég érdekeivel nagymértékben azonosuljanak és elköteleződjenek a hosszú távú, hatékony munkavégzés mellett.

 

3. Dolgozzunk együtt, ha Önnek fontos, hogy:

  • ismerjük a  piacot!
  • a munkatársai motiváltak és elkötelezettek legyenek!
  • profi szakemberei hatékonyan és szívesen végezzék a munkájukat!
  • ne a beszélgetésen, hanem a konkrét megvalósításon legyen a hangsúly!

 

MOTIVÁCIÓS tréningünkön a leggyakrabban használt kérdésünk:

„HOGYAN valósítod meg?”

A tréning szellemisége az érzelmi elkötelezettségre és a mérhető eredményekre épül  azért, hogy Megbízónk számára a tréningbe való befektetésnek kézzelfogható outputja, eredménye legyen!

„A kollégák motiváltságának a növelése egyértelműen igen nagymértékű hatékonyság növekedéssel is járt a cégünk számára.”

(Lukács Csaba, ügyvezető igazgató, AT Media)

 

Biztos benne, hogy a munkatársai motiváltak és elkötelezettek?

Győződjön meg egy személyes találkozás során!

Alábbi csomagajánlat tartalmazza a motivációs tréning előtti ingyenes 3 órás személyes MOTIVÁCIÓS AUDITOT + ÉRTÉKELÉST

mely magába foglalja az alábbiakat:

  • a vezetők üzletfejlesztéssel kapcsolatos céljainak felmérését
  • a vállalati célokhoz kapcsolódóan a csapattagok motivációjának felmérését
  • a felmérést követő 2-3 oldalas kiértékelést
  • a felmérés és a kiértékelés következtetéseit magába foglaló rövid  távú akció tervet