WALL STREET JOURNAL BESTSELLER MOST

AKCIÓ! Ha MOST* megrendeli tőlünk, a könyv árából 20% kedvezményt kap!

A KÖNYVRŐL

Kreativitás és produktivitás.

Ma a munka világában kívánatosabb értékek, mint valaha. De mit is jelentenek valójában ezek a jól hangzó szavak? Vajon az improvizáció és az intuíció, a kreativitás jellemzői, párosulnak-e kezdeményezőkészséggel és produktivitással? Aki kreatív, az lehet-e egyben produktív is? A kreativitás dicséretes tulajdonság, de mekkora a tényleges jelentősége a siker szempontjából?

Kattints ide, ha szeretnél választ kapni a kérdésekre!

Az ötletek értéktelenek, ha nem tudod őket megvalósítani.

 „A valóság az, hogy a legtöbb ötlet sosem valósul meg. Téves az az elképzelés, hogy egy jó ötlet elég a sikerhez vagy a gazdagsághoz. A leginnovatívabb vállalatok, mint az IBM, az Apple vagy a Disney gyakorlata is azt mutatja, az ötlet fontos, de a sikerhez ez csak az első lépés” – állítja Scott Belsky, a kreatív szakma egyik jelentős platformjának, a Behance-nek az alapítója és vezérigazgatója.

A kreativitás és a megvalósítás két, merőben eltérő gondolkodásmódot, különböző szakembereket és másféle munkaszervezést követel. Scott Belsky kreatív csapatokkal és sok száz szakemberrel folytatott interjúi alapján állította össze könyvét. Rengeteg konkrét példán keresztül, élvezhető stílusban egy gyakorlati útmutatót ad ahhoz, hogy elképzeléseinket fegyelmezetten, az elkerülhetetlen akadályok dacára is elkötelezetten valósítsuk meg úgy, hogy a valóban jó ötletek ne csak füstbe ment tervek legyenek, hanem látható eredménnyel végződő sikersztorikká váljanak.

Kattints ide, ha szeretnéd ötleteidet sikerré kovácsolni!

A szerző szerint a siker 1% ötlet – 99% megvalósítás.

Vagyis az ötletnél sokkal fontosabb annak a platformnak a megszervezése, amelyen elképzeléseinket megvalósítjuk. A siker képlete tehát:

100% SIKER = (1%) ÖTLET + (99%) SZERVEZETTSÉG + CSAPAT + VEZETÉS

Az ötlet a siker katalizátora, amely szükséges, de nem elégséges. Az életben minden ötlet egy projekt, amelyet csak fegyelemmel és figyelemmel lehet végrehajtani. Belsky, mint egy jó edző, bekiabál, akcióra szólít fel és kirángat a kreatív lét kényelméből.

A könyv azoknak szól, akiknek volt már legalább egy jó ötlete, de nem sikerült azt megvalósítani.

Kattints ide, ha volt már legalább egy ötleted, amit nem sikerült megvalósítanod!

AJÁNLÁS AZ ANGOL KIADÁSHOZ

“Ideas are easy. Implementation is hard. This book helps you with the hard part”

—Guy Kawasaki /// Co-founder of Alltop, Former Apple Chief Evangelist

Kedvezményes megrendelés:

Magyar cím: A megvalósítás - Hogy az ötlet valóra váljon
Ár: 3900 Ft, helyett most 3120 Ft (20% kedvezmény)
A szállítás költsége Budapestre: 1070 Ft
Budapesten kívül: 1370 Ft

* Az akció 2012. Augusztus 31-ig tart.